torsdag 16. desember 2010

"oooops I did it again"

Ankom byen i går; tre kusiner og et stk. tante sto å smilte når jeg kom ned til ankomsthallen. Superkos! Baggene mine kom ALLER sist... Tante kjørte racerbilen sin hjem og jeg fikk full omvisning i hele huset. Var der i noen timer før vi råkjørte ned på Nerstranda for å kjøpe øl, hilse på Hanna Kathrine og finne noe å ha på meg for kvelden.

Henta Henni på jobben og dro på vors, der fantes en bråta med nordlendinger, trøndere og søringer som bare ble mer og mer dritings. Fant ut at det kunne jo være godt å shotte Bacardi Razz. Not so much.
Anyways, vi dro ut og drakk mer øl. Og en eller annen plass på veien fikk jeg hilst på snøen på bakken. Joda, "I came, I saw, I faceplanted!" IGJEN. Det kommer bilde...

Så nå sitter jeg her i kåken til Rico, han er på jobb og jeg finner ikke tlf min. Faen.



1 kommentar: