mandag 21. februar 2011

ensom ulv

I går fant Silje og Tony ut at de skulle være med Frank på jobb til idag. Og hva betyr det? At jeg for første gang på nesten 3 måneder får over et døgn HELT for meg selv.

Såh, jeg plukka med meg en grandis, en pose Pops og en brus fra jobben og forberedte meg på Ine-tid.
And oh my f-ing goooood, så deilig det var å bare være helt aleine i huset! Gjorde alle tinga man bør gjøre når man er aleine; så på film, dusja sykt lenge, sprada naken og spiste vilt mye pizza. Greit velykket kveld!

Sov passelig altfor-lenge idag, før jeg sto opp og dusja mæææd lenge igjen. Varmtvannstanken alone ftw!
Spiste en brødskive og heiv meg på sparken ned til butikken... Der møtte jeg halve Birtavarre...
På turen hjem "svippa" jeg innom Johanna(sjekk bloggen hennes her!) i et par timers tid, før jeg seila hjem og lagde sinnsyk pasta mens jeg venta på "familien".


Vi lufta forresten foten til Silje, haha...


Uuhhh....

Selvbruning neste stopp, før loppekassa! Må levere kiddo i barnehagen før 10timers jobbedag i morgen. Tjo!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar