torsdag 24. februar 2011

POWPOWPOWPOWPOW

Nu jävlar... På tirsdagen førte man lillemann i barnehagen før 10timers jobbedag på kisoken. Det så sånn her ut, og ja, vi var trøtte...


Dagen ble ikke noe bedre når jeg kom på jobb og dette var det som møtte meg!

KA'FAAAN?!?!

---

I går kjørte gipssøstra(!) og jeg til byen i Tommy sin lego-bil med tre forskjellige farger, vi lot bare som at det var oss folk snudde seg etter og ikke Noddy-bilen. Det var kanonvær for "nordnorgeturistsame-bilder", og vi blei ikke i dårlig humør av at vi måtte ha solbrillene på heller, hurra!



Soldaten lå der han bruker og ligge... Og han var like fin som sist!



Vel framme i byen tok vi oss en liten velfortjent(voffor? baffor!) shoppingrunde. Prøvde oss på Nerstranda, men kjørte heller til Jekta. De hadde visst saker og ting som tilfredstilte oss som kunder litt bedre, haha.


Opp til tante en tur for å si hei, sette fra meg ting og få på et nytt tryne før jeg skulle møte Katrine og Henrik på Paletten for litt, hold deg fast, fotballkamp. Det gikk ikke mindre enn tre på en gang, så vi bare ga opp og konsentrerte oss om øldrikking og nachos-spising isteden.


Rusla(les: hutra) oss over til Gründer etter kampene, og der blei vi til vi fikk typ 4 beskjeder om å gå. Kebab-time. Hjem. Zzzzzz... Vekkerklokke. VANN!

Når søssa hadde fått vært på sykehuset og fått på ny-gipsen, satte vi fart ned til byen for å møte en kompis på lunsj, og jaggu, der gikk vi forbi.... Bambambambaaaaaam! RORBUA!


Shoppa litt mer på Pyramiden før vi kjørte til Biltrend og der hadde de lættis priser på ting:


Brått fant vi ut av Silje faktisk kunne gå!!! YAAY!


Runda av hele by-"ferien" vår med en bad-ass burger(Nordkjosing) i Nordkjosbotn.


Nå, 10 KG(-dressing) tyngre kjenner jeg at det snart er på tide å innta den horisontale fosterstillingen under varm dyne, men kanskje en film først...?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar