torsdag 10. februar 2011

sunshine, sunshine, i feel it in my skin, warming up my mind

Lordy lord, nå har jeg nettopp kommet inn døra fra en aldri så liten morgen-scootertur på fjellet med svigerbror! Han vekte meg litt over kl. 10; "Ine!! Skal du være med på fjellet å se sola?!"
"Nææh.." Men så våkna jeg litt og tenkte; Sola, hva faen, HELL YE'YAH!! ♥

Og OM vi fikk se sol da. Kjørte opp på et fjell som er så høyt at man kan se over 7 kommuner, i tillegg til at vi kjørte over en isbre. God start på morgenen, nå bærer det straks på jobb, følte bare at jeg måtte dele noen bilder med dere først!

"Sunshine, sunshine, it's fine
I feel it in my skin, warming up my mind,
Sometimes you gotta give in to win,
I love the days when it shines, whoa let it shine"
(du kan jo høre på den mens du kikker gjennom bildene...)



Isbreen, sinnsykt stor!
Mer isbre...

Insane mye løssnø!

Svigerbrusjan.

7 kommuner... Herrejessufader.

Hoff...!!! ♥


1 stk. fornøyd og nå våken skapsame!



Klart man må breske seg litt på scootern!

Snøscooterjenta.no



LYKKELIG! Og litt kald på nesa.


Næmere kanten turte jeg ikke gå, haha...

... For det var ca. så langt ned. Djises christ.



Isbreen i solskinnet! Vakkert, hæh?

... jeg veit ikke helt hva jeg skal si til det her, det blir for random for min del ass, ho ho!


HA EN FIN DAG! (med eller uten sol...!) ♥

4 kommentarer:

  1. Oj, så nydelig....heeeeeeimlengsel? jaaaaaaa
    Nydelige bilder å se på nå som vi snør ned hær nede, trist og grått vær i dag....
    Kos dæ masse Ine. Klæm

    SvarSlett
  2. Å fy fela, det var så deilig å se! Bare å komme opp, tanta!! <3

    SvarSlett
  3. Ja, kan tenke mæ det va en opplevelse. Trur æ må planlægge en tur "heim" snart:))

    SvarSlett