tirsdag 15. mars 2011

home is not a house, it's a feeling

Hold i hatten, nå har jeg bodd her i akkurat 4 måneder, på den her datoen. Jubileum for fææn.

For 4 måneder siden satt jeg meg på flyet til det kalde nord, uten å egentlig vite så mye om hva jeg skulle få oppleve her oppe. Og om jeg er fornøyd med valget?! Yes, indeed.
Det var helt fantastisk deilig å kjenne glede over å komme tilbake hit etter å ha vært i Larvik et par ganger, for da får jeg det liksom bekrefta for meg selv at jeg liker meg!

Og herregud, her om dagen når jeg og Silje var fyllesjuke og satt ute for å få frisk luft, sank det liksom inn for meg at jeg føler meg hjemme her, og at jeg vurderer å studere i Tromsø for å "være nærmest mulig" det som nå faktisk har endt opp med å bli mitt "andre hjem".
Også ønsker jeg meg veldig en snøscooter, og fins det noen bedre plass å ha den for å kjøre i helgene enn her? Duuuun't think suuu.

Jeg veit(her kommer det, Lill...) at det er veldigveldig lenge siden jeg har oppdatert bloggen(siden frk. Myklebust er flink å minne meg på at jeg er sløv!), men det har liksom ikke vært stort å skrive om! Men har noen få bilder som jeg skal legge ut etter jobb + et par skøyerhistorier.

Veldig "sånn går no dagan"-mentalitet her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar