lørdag 30. april 2011

Oi, en tur til? Jaja, all in!

Jeg tror jeg har møtt den mest fantastiske gutten noensinne! Scooooore!
Vi var jo nettopp en tur på Mallorca...
Og hva skal vi nå, joda, vi skal til Kreta! Denne gangen blir det bare oss to, og jeg gleder meg skikkelig til å tilbringe en hel uke i varmen, for "våren" her er ikke akkurat noe å skryte vilt og hemningsløst av. Det morsomme med den turen her er jo at det er sikkert 4-5 gangen jeg er i Platanias, og jeg skal dit på ferie med papsen og resten av familien om kun kort tid, fra 25. juni til 10.juli.
Spontantur er arti for ungane, og jeg er klar som ett egg!


Mageskillet etter forrige tur til Kreta... Haha.


Et stk lykkelig lille My!


Minigolf hører med, og jeg skal nok få lurt med B-man på det her ja...
"When you love someone, you say their name different. Like it's safe inside your mouth."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar