lørdag 30. april 2011

"Våga kröka, tufft o va bakis!"

Tjolahopp, tjolahei, nå er det en og en halv evighet siden jeg har hatt noe fornuftig å komme med... Men på den ene og halve evigheten har jeg jo vært en tur i Spania, nærmere bestemt verdens herligste øy, nemlig Mallorca! Det var seriøst som å komme hjem liksom, helt sprøtt!
Vi landet tidlig torsdag(7.april-14.april) morgen og nøyt 7 herrrrlige dager i Palma Nova/Magaluf! Solen stekte som den skulle, vi spiste combo-fajitas på La Bodega med en av Barskolans "gamle" lærere og to nye, drakk maaad mye øl på E4'an, sjekka ut et par strippeklubber(!) og inviterte ei jente som jeg gikk Barskolan (2010) med på middag på hotellet.
(Har en bråta med sydenbilder som jeg skal klare å slenge opp her når eier'n av pc'en som de ligger på kommer seg hjem fra jobb...)

Etter vi kom hjem fra Mallorca har jeg faktisk rukket å vært 8 dager i strekk på jobb OG vært ute to ganger. Multitask-ine.¨

I helgen er det siste helgen med scootersesong på fjellet, men siden jeg har hatt litt hoste osv. den siste tiden valgte jeg å bli hjemme. I tillegg skal jeg på jobb i morgen, og man veit jo aldri når man kommer seg ned derifra... Ja, så er det jo den nedpakkinga selvfølgelig, haha.

Nei, nå er det middag-date med meg selv i heimen. Peace out!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar