torsdag 14. juli 2011

18 days left!

Når jeg flytta opp hit trodde jeg det skulle ta lang tid før det blei mai, og tid for å flytte sørover igjen. Nå er det juli, og jeg er på overtid...

Men så fort som tiden har gått mens jeg har vært her oppe har jeg ikke sett maken til. Dagene, ukene, månedene har bare susa unna, og jeg sitter igjen med så vanvittig mange gode minner fra tiden som skapsame.

Om 18 dager overtar jeg og kjæresten min(som jeg forøvrig ikke hadde "nooooooen planer om å skaffe meg") leilighet i Oslo, nærmere bestemt Grünerløkka. Awesomeness!  Og jeg kjenner det stikker litt lengst inni hjertekroken når jeg tenker på at jeg må flytte fra denne lille plassen langtbortigokk og alle de fine folka her som jeg har blitt så godt kjent med, og veldig, veldig glad i.
Guskjelovogtakk at det bare er to timers flytur fra Oslo til Tromsø, og to timers kjøring fra Tromsø til Birtavarre. Med andre ord, det er jo "bare" 4 timer unna.

På en annen side skal det bli veldig deilig å komme hjem igjen til mamsen, søssa, tantegullet og alle de fantastiske venninnene og kompisene jeg har sørpå. Det skal bli godt å spise "en laksebit" med mamma og "bare ta en rusbrus" med Edel på Glassmesteren når jeg ikke har noe bedre forè.

Og for første gang siden jeg var 6 år skal jeg faktisk bo i samme by som fatter, det er noe nytt. Og brosjan ♥


Jobbsøkingen er i full gang og jeg søker på det som søkes på kan. Alt fra resepsjonist til butikkmedarbeider er interessant for jenta uten jobb. Så, bor du i Oslo og vet om ledig jobb? Holla at me!!!

Blogginga i det siste har blitt noget tilsidesatt, fordi jeg i følge min søster, "er så forelska om dagen". Og fordi jeg har vært mye på farten!

Søndag kom jeg hjem igjen etter to uker på Kreta med pappa, Irene, brosjan og andre familier. Om det var skøy? Hur fett som helst. Men to uker holder, de siste dagene var jeg mett på sol, gresk mat/øl og sand mellom tærne og ville bare hjem til min egen seng(les: kjærestens seng med kjæresten i).

Åja, ja, du vil se bilder sier'u? Here you go:







Lots of love,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar