onsdag 27. juli 2011

5... (4)... 3!

Tiden går sååååå fort om dagen! Det er bare 5 dager til vi overtar el kåko i Oslo, og 3 dager til vi begynner å kjøre. Hjælpeogtrøste!

I går kom vi hjem fra to fine dager i Harstad, jeg og kjærst, søstra hans med 4 døtre, min søster og sviiiigerbror og mine to tantegull. Var innom Grottebadet og plaska, et badeanlegg inni et fjell(ganske stilig!), koste oss på "hytta" og spiste gooood mat på Jonny's Bistro på Bardufoss på tur hjem. Veldig fint å kunne ha litt god, og fin tid sammen med familien(e) nå før vi flytter.
Den lille svippen til Hartta ble til at jeg jobber idag, i morgen og i overimorgen - så er det takk for meg Kåfjord Handel!

Planen er å kjøre nedover på lørdag, helst litt tidlig... Men nå er det nå en gang sånn at jeg faktisk har det som må være tidenes treigeste fremtidige samboer, så det er bare å krysse det som krysses kan, og at han får bilen ferdig til vi skal starte.
Satser på en liten sving innom Umeå for å hilse på Malin(en av de tre svenske jentene jeg bodde sammen med på Barskolan), siden vi skal kjøre gjennom Sverige anyway.

Må innrømme at jeg begynner å kjenne det kiler litt i magen, og jeg veit ikke helt om det er en god, bra eller blanda kiling jeg kjenner. Det må jo være en god mix. Gleder meg så til å komme ned til alle venninner og kompiser, tantegullet, søstra og mamma. Samtidig som jeg helst skulle tatt med alle her i lomma også!
Begynte å pakke sånn veldig smått i går siden jeg jobber hver eneste dag frem til avreise, og god-damnit(!), så forbaska mye shaiiiit jeg har skaffa meg mens jeg har bodd her oppe, haha.
Får unnskylde meg med at det trossalt har vært jul og bursdag mens jeg har bodd her, og at jeg har måttet investere i litt sommerklær siden alt lå i Larvik når det bar til syden...

Har litt bilder av dett og hint som jeg skal få lagt inn på pcen ikveld, lenge siden sist jeg har brukt mine bilder her ;)

Love,

PS! Jeg har endelig fått meg samelue, no joke! Sånn hvit pels-lue med taggete, rød kant rundt ansiktet. Den er såååå fin, og jeg har veeeerdens snilleste kjærestegull som kjøpte den til meg! Nå gjenstår bare kofta og skaller, haha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar